28 Mart 2011 Pazartesi

28 Mart 1986



Aşık olmadığım birine ithafen bi şey yazmakta zorlanıyorum ''canım benim yaaa çok seviyorum'' sığlığında bi şey yazsam komik durur hatta belki random gülerim ordan yırtarım belki dedim ama yok yemedi. Aldım elime klavyeyi vurdum teline yani tuşuna. 

Yıllar yıllar evvel bi 26 kasım akşamında tanışmıştık o günden beridir çok ekmeğini, çok salçalı makarnanı yedim çok sigaranı içtim hatta kafanı guşa döndürdüğün anlarda yudum yudum çok votkanı içtim helal et. Kul hakkından korkarım hakkını helal ettiysen yazıma son vericem? ...................  etmiyo musun ? neyse ya sonra anlaşırız senle. 

Geceleri uyanıp biri eksik diyecektim, bi şeyi anlatmak için telefonu aldığımda arayacağım numarayı bilmeyecektim, biri vardı olm kim lan bu diye beynimi yiyecektim, okudun mu? izledin mi? dinledin mi? diye soracaktım kendime kendime istiklalde yürürken, doğarak beni bu eksikliklerden kurtardın ya cennet senin yerin yeminlen cennet. 


1 yorum:

  1. Keşkelerin olmadığı hep iyiki diyeceğin yıllar dilerim.
    @yarantula

    YanıtlaSil