6 Kasım 2012 Salı

İşaretli Yerlerden Seviniz şarkıları



Sezen Aksu-Deli Kızın Türküsü



Cem Adrian-Bana Ne Yaptın?



Sezen Aksu-Çocuklar Gibi



Haris Alexiou-Ola Gyrizoun



Emel-Başka Hayat



Sezen Aksu-Sürüklüyorum Çaresizliğimi



Vedat Sakman-Usulca



Funk-Morning Star



Sezen Aksu-Seni Kimler Aldı



Kings Of Leon-Cold Desert



Leman Sam-İçime Sinmiyor



Sezen Aksu-Vazgeçtim



Sabahat Akkiraz - Orient Expressions-Kök ve Dal



Sezen Aksu-Keskin Bıçak



Sezen Aksu-Ayrılıklar bitmez



Levent Yüksel-Selluka



Yusuf Taşkın-Ağla Sevdam



Sezen Aksu & Haris Alexiou-Gidiyorum Bu Şehirden



Janti & Nazan Öncel-Ağlamaya Devam



Nazan Öncel-Göç



Umay Umay-Aşk Mektubu



Sezen Aksu-Unuttun Mu Beni?



Sezen Aksu-Unutamam



Sezen Aksu-İki Gözüm



İlhan İrem-Olanlar Olmuş



Zülfü Livaneli-Saat Dört Yoksun



Demet-Bir Vurgun Bu Sevda



Sezen Aksu-Acıtmışım Canını Sevdikçe



Aşkın Nur Yengi-Vur Hadi Vur




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder